Tegelgroep Nederland is een tegelgroothandel die keramische (tuin)tegels levert aan de zakelijke markt. Dat kunnen keramische tegels zijn voor nieuwbouwwoningen, maar ook voor showrooms van autodealers. Op het kantoor in Andelst en het magazijn in Bemmel samen werken meer dan 100 mensen. Het is dan ook belangrijk dat beide panden altijd schoon zijn. Daarom voeren wij op beide locaties diverse schoonmaakwerkzaamheden uit. Frank van der Weide, operationeel directeur van Tegelgroep Nederland, vertelt over de ervaringen met Drost & Zonen.
Reguliere schoonmaak en speciale verzoeken
Frank: “Drost & Zonen voert eigenlijk alle schoonmaakwerkzaamheden bij ons uit. Op ons kantoor en in ons magazijn zijn er vaste medewerkers van Drost & Zonen die ’s ochtends de panden schoonmaken. Als wij speciale vragen hebben, zoals de schoonmaak van zonnepanelen en glasbewassing, dan schakelen wij daarvoor ook Drost & Zonen in. Het maakt niet uit wat het is, ze doen het allemaal. Ik had laatst bijvoorbeeld een accu die gelekt had, er lag wat accuzuur op de grond. Dan kunnen we vertrouwen op Drost & Zonen en komen zij ook dit per direct schoonmaken.”
Denken in oplossingen
“Drost & Zonen is een heel klantgericht schoonmaakbedrijf. Ze denken in oplossingen om te zorgen dat het beter gaat. Zo hadden wij ooit een medewerker in dienst die al meer dan 30 jaar poetswerkzaamheden bij ons deed. Zij werkt inmiddels bij Drost & Zonen en is het hoofd van de dagelijkse ploeg geworden. Sinds we dat geregeld hebben, loopt het eigenlijk nog beter. Er is op die manier een connectie gecreëerd tussen Tegelgroep Nederland en Drost & Zonen. Dat was een idee van Drost & Zonen, en dat is een heel slimme oplossing geweest.”
Continuïteit
“We besteden de schoonmaak uit, omdat we zelf niet iedere keer willen opdraaien als er iemand ziek is. Eén van de belangrijkste taken van Drost & Zonen is om te zorgen dat er continuïteit is. En dat doen ze prima!”
Afgestemd op de behoefte
“Ik zou Drost & Zonen zeker aanbevelen. Bij Drost & Zonen denken ze mee. Ze proberen een connectie te krijgen met het bedrijf. Zo weten ze wat de behoeftes zijn en op die manier kunnen ze betere service en afgestemde diensten regelen.”